Re: OT. žárové CÍNOVÁNÍ

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 26 16:22:56 CEST 2017

A jak vnější cínování ovlivní barvu vody, protékající trubkou?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 26, 2017 3:40 PM
Subject: RE: OT. žárové CÍNOVÁNÍ

Musí se to cínovat vně, né do trubky.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, June 26, 2017 2:52 PM
To: HW-news

On Mon, 26 Jun 2017, Miroslav Draxal wrote:

> Ono je to žebrované, mám strach že by tam cín při homedome zůstal a
> udělal bych z toho cínový ingot. Přeci jenom rozměry průměr 200mm
> délka 650mm a váha cca 20 kg ten hrnec vylučuje.

Ta spirala se ma asi cinovat (zinkovat) zevnitr a ne zvenku ? Pak na nejake
namaceni bude potreba poradny 'kyblik' cinu. Nabylo by jednodussi to dole
zaspuntovat a nechat tam jen malou dirku na vytok, pak to nahrat
horkovzdusnou pistoli nebo horakem a nahore do toho davat cin ?  To by mohlo
vystacit s mensim mnozstvim cinu.