DC-DC menic 12V->24V cca 100W

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 26 14:26:17 CEST 2017

Zdravim,

az doposud jsem myslel, ze napajeni toho dejchaku udelam dvemi seriove
zapojenymi gelovkami 7Ah, ale vzhledem k tomu, ze to neplanuji vyuzivat
nejak casteji a tak premyslim, zda by nebylo lepsi koupit jen jednu a k ni
pouzit menic DC-DC.

I by se lepe resilo nabijeni z auta a odpadla by nutnost nejakeho
balancovani. A asi by to vyslo i levneji - tedy podle toho co bude stat
menic.

Otazka tedy zni zda mate nejaky menic viz. subject vyzkouseny...preci jen
na to bude zapojene zarizeni v cene celkem slusneho ojeteho auta.

Na ebay je jich mraky, ale sam jsem jich par koupil a vetsina byla tragicka
co se tyka ucinnosti a stability vystupniho napeti.

RV