Napajeci konektor

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Červen 25 22:49:22 CEST 2017

Dobrý den

Před časem jsem to marně sháněl. Myslím, že i tady na konferenci.
Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem si koupil nějakej čínskej adaptér
pro notebooky do auta na12V kterej ten konektor měl stejnej. Cena byla
zhruba stejná jako za konektor ze zahraničí i s poštovným. A ještě mi
zůstal ten adaptér. Tenkrát jsem ho sehnal v Brně u Bučka.

Staňa