Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Pátek Červen 16 22:21:13 CEST 2017

Zdravím konferenci a oznamuji, že výpadek trafačky jsme ustáli.

Měl jsem obavu, jak budou reagovat UPSky na tu 'stavebnní' centrálu a
zda se něco nezničí.

Nejdřív jsem k běžící centrále na zkoušku připojil APC Back-UPS 420.
Nijak neprotestovala, jak se dalo čekat.

Poté jsem k centrále připojil APC Smart-UPS 1000VA Online, za ní byly
připojené 3 servery. V pohodě.

Dále jsem k centrále připojil APC Matrix-UPS 3000, za ní byly připojené
nějaké stanice.
Tady začaly problémy, ta Matrixka začala cyklovat, přepínat mezi Baterie
a Síť.
Připojení varné konvice před Matrixku trochu zmenšilo frekvenci
cyklování, ale ne moc.

Jako další pokus jsem před Matrixku předřadil APC Smart-UPS 1500VA Line
Interactive, v naději, že ta Smartka bude regulovat napětí.
Moc to nepomohlo, Matrixka stále cyklovala a tím trápila i Smartku před ní.
V tomto stavu jsem Matrixku přepnul do režimu Bypass a cyklování
(samozřejmě) ustalo.
A v tomto nastavení jsme přežili několikahodinový výpadek.
Snad se nic neponičilo, ťuk ťuk na dřevo.

Díky všem za rady.

Jiří Sládek