Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 15 14:04:33 CEST 2017

Tak primarne mi neslo ani o to, ze to neni mozne kvuli nejakym
pofidernostem jako je hluk/horko, ale proto, ze cela ta infrastruktura byva
znacne rozsahla (tedy tu co popisoval kolega Labaj). To fakt neni o nejakej
jednom serveru na kterem bezi nejaky web s SQLkem.

Je to i o sitove infrastrukture jako jsou FW, predskokani, balancery a dale
prezentacni weby, aplikacni servery, DB servery, replikacni servery apod..
I presto takovyhle robustni system muze mit postaveny mala firma (s
dnesnima moznostma virtualizace to neni problem) jako samostatne reseni
provozovane v objektu firmy. Mimochodem jen to zadratovat je na den prace.

Proste si jen spocitaji, ze bezne vypadky ustoji se stavajicima zaloznima
systemama a kdyz jim jednou za 20 let CEZ bude menit trafo pred barakem tak
se pokusi nejak zaimprovizovat a pokud to jen pujde tak provoz udrzet tak
aby to zakazniky nijak neobtezovalo. Aby budovali zalozni centrum navic v
jine lokalite je jaksi ekonomicky mimo.

RV