RE: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Čtvrtek Červen 15 13:45:42 CEST 2017

Taky nechápu toho, kdo by si „bral na doma“ servery.

(i)                  Věřte mi, že ten hluk vydržíte možná 1 den – měl jsem doma 1ks 1U malý server a už po hodině skončil na balkóně abych se mohl alespoň vyspat…

(ii)                Server potřebuje chladit, ne pofukovat, ale chladit a to doma opravdu nedáte – pokud nevlastníte něco honosného s klimatizací, ovšem potom si koupíte ledasco, i tu záložnu

(iii)               My máme serverů tuším 12 v clusteru a k tomu 4 disková pole a to celé x2 kvůli bezpečnosti – nechtěl bych to mít doma ;-)

Opravdu má pán zřejmě naivní představu co to je technologie, nebo má doma 1 diskovou staničku jménem Synology a leží Vám to na zemi…ale to není technologie firemní, ale uživatelská

R.