Re: Zalévání LED do průhledné hmoty

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 15 13:37:16 CEST 2017

Pokud chcete zalepit PVC kabel, musíte použít lepidlo na měkčené PVC,
které rozleptává PVC. Je to třeba lepidlo na opravu nafukovacích hraček.
Rozpouštědlem v tomto lepidle je tetrahydrofuran. Silikonové lepidlo,
tavná pistole nebo něco podobného nestačí. Musí se to spojit s tím
kabelem. Mám to vyzkoušené u teploměrů potopených v bazénu.

Martin Záruba