Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 15 12:27:50 CEST 2017

Když mám několik tisíc zákazníků, kteří na mě spoléhají, tak mám
servery v nějakých hostinzích, (množné číslo od slova hosting),
a to nejméně ve dvou nezávislých.
A pokud umím rozložit přístupy na více serverů (což bych v takovém
případě rozhodně měl umět), tak si klidně živou kopii takového
serveru vezmu domů. Pojede sice pomaleji (na mé domácí lince),
ale pojede.

Provozy s dostupností 24/7 rozhodně nemůžou být závislé na nějaké
jedné lokální elektrické rozvodně, kam může kdykoli uhodit blesk,
natéct voda při povodni atd.

PL