[MECH] Frezovani - upinani materialu

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Středa Červen 14 19:54:49 CEST 2017

Zdravím zpět,

taky se dá s výhodou použít lepidlo ve spreji (77 od 3M).
Podložku přidělat upínkama, nebo rovnou na T-matku do drážky, nastříkat
lepidlo, nechat zavadnout a nalepit.
Pak jsou většinou ve výrobcích nějaké dírky. Tak ty vyvrtat jako první,
do podložky vyříznout závity a přišroubovat.
Pak se to 100% nehne ani při frézování.

H.