Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Červen 14 11:20:31 CEST 2017

Zdravim,
zniceni cehokoliv bych se moc nebal, to ta upska "pobere". Ale nejvetsi boj
bude donutit tu matrixku, aby se ji "libil" vstup. Netusim co presne z teto
3f centraly leze za napeti/frekvence. U 1f s AVR byva problem, ze bud silne
plave frekvence nebo napeti (anebo oboje). A neda se s tim prakticky
domluvit - obycejne smartky se s tim nekamaradili nebo dlouho trvalo nez se
centrala sladila (jakymsi sroubem delajici kdovico).

Nicmene ta matrixka ma 3f vstup? Neni nahodou jen 1f? Jakou mate skutecnou
spotrebu? Jestli bude tech 6000VA resp. 3000VA v pripade 1f stacit.

<reklama>Velmi se nam osvedcily 1f IG2000p od Kiporu, maji invertor - takze
se to libi kazde upsce a navic jdou zapojit vykonove dve do sebe.</reklama>

Urcite bude nejlepsi kdyz si to zkusite predem (a nejakou delsi dobu, necht
se potom nedivite).

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz