[MECH] Frezovani - upinani materialu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 12 21:33:40 CEST 2017

Nejjednodušší varianta a mě nenapadla, díky, to jsou právě ty grify...

Jinak to video je docela slušný porno, tohle mít doma, tak mě partnerka už
neuvidí :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska, Divesoft" <prochaska na divesoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 12, 2017 9:18 PM
Subject: Re: [MECH] Frezovani - upinani materialu

Na takovouhle věc obvykle stačí oboustranná lepicí páska. Frézuje se
do poloviny tloušťky té lepicí pásky, případně se dá zdvojit nebo
"nastavit" nějakou tlustou plastovou fólií apod.

Trochu víc profi je vakuové upínání. Vypadá to ze začátku nevěrohodně
(https://www.youtube.com/watch?v=Ob-RBntcZc8) ale funguje to výborně.
Jako podklad je tam použitý neplněný kartón, takový ten hnusný,
porézní, recyklovaný - ten je na tohle nejlepší :-)

Aleš Procháska