3d tlac, zmena kroku Z

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Červen 12 12:21:28 CEST 2017

Záleží jetli máš povolený zápis do eeprom, pokud je zakázaný (originál
zakázaný) tak musíš pálit celý soft. (Marlin+Repetier host)

//
// EEPROM
//
// The microcontroller can store settings in the EEPROM, e.g. max
velocity...
// M500 - stores parameters in EEPROM
// M501 - reads parameters from EEPROM (if you need reset them after you
changed them temporarily).
// M502 - reverts to the default "factory settings".  You still need to
store them in EEPROM afterwards if you want to.
//define this to enable EEPROM support
#define EEPROM_SETTINGS

LINHART

--