Male cerpadlo

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 12 09:59:08 CEST 2017

Tak to určitě bude potřebovat zpětnou klapku, aby voda neutíkala po vypnutí.
Natlačit 5m ze soláru bude docela záhul. Každopádně ten Barwig je na
nestandardní 10mm hadici, ale naštěstí jde ta hadice přes rychlospojku
napojit na klasickou 1/2" a taky může mít problém s vodou, kde budou větší
nečistoty. Každopádně uchladit čerpadlo vodou z potoka nebude problém. Co
jsem zkoušel zdroj 12V asi 0,6A, tak to jelo hodně líně, ale potom bych se
bál, že to nezvládne vytlačit vodu. Na plný výkon by to snad mělo zvládat.
Na to by se spíš hodilo čerpadlo pro zahradní jezírka. Na Aliexpressu jich
mají obrovský výběr za pár kaček a co jsem viděl českou nabídku, tak ta
čerpadla vypadala velice podobně, akorát stály trojnásobek čínské ceny.

Simek

https://www.conrad.cz/ponorne-cerpadlo-barwig-typ-04-0444-12-v-dc-0-9-

https://www.conrad.cz/ponorne-cerpadlo-barwig-typ-01-0111-12-v-dc-2-5-