RE: OT Čerpadlo UPM3 SOLR

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Červen 11 16:56:46 CEST 2017

Mám Vila, nějaká inteligentní, bohužel u modifikovaného sinu pouze vrčí, a
otáčejí se rychlostí cca 20 otáček za minutu.To stejné u nemodifikovaného
sinu. Prostě potřebují sinus.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek
Benedikt
Sent: Sunday, June 11, 2017 4:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Čerpadlo UPM3 SOLR

> Do solárního systému s trubicovými kolektory chci použít čerpadlo
> GRUNDFOS UPM 3 SOLAR. Pro případ výpadku sítě je třeba záložní zdroj.
> Bude čerpadlo fungovat s klasickou UPS s modifikovanou sinusovkou?

	Zda snese toto cerpadlo modifikovanou sinusovku nevim, ale pouziti
UPS k necemu jinemu nez k PC ma obcas dost zakernych zakouti. Dnes se zelene
technologie pletou vsude a jeden z nasledku je, ze pokud je odber z UPS
maly, tak se to bere jako odber ve standby a UPS se vypne. Nebo to zalohuje
jen 15 minut, i kdyz ma jeste dost energie v akumulatoru, pokud UPS neni
pripojena komunikacnim kabelem k PC a nainstalovan firemni ovladac.
	A navic je to k nastvani, protoze se to v case i u jednoho typu/rade
UPS/vyrobci meni. Kdyz jsme potrebovali UPS co se da do rozvadece a obsluha
k tomu pristupuje klasicky, vypne ridici system a pak rozvadec, tak to mela
UPS snahu jet az do vybiti baterek...

Radek (benedikt2hw.cz)