Budoucnost FPGA

Pátek Červen 9 17:08:30 CEST 2017

Neni to uz delsi dobu nebo naopak uplne nove? Ja to zkousel prave pro
Cyclone IV v Quartus IDE a slo to v pohode jen s nejakym omezenim
optimalizaci,vykonu, periferii atp. ale funkcni asi na 40-50 MHz taktu,
je to asi rok. Prekladac je take integrovany na bazi GCC a Eclipse, s
podporou ladeni, blikani LEDkou bezelo skvele hned.
Ale tim hrani s CPU skoncilo, zabralo to tusim 3-4000 LUTs
A pak je tu jeste OpenRISC projekt, ten jsem rozchodil taky na Cyclone
IV a je to docela zajimave, co se tyce konfigurovatelnych moznosti...
Trosku me stvalo, ze jsem nenasel prekladac pro WIN a musel jsem program
prekladat v linuxu. Prakticke pouziti jsem ale nenasel, nakonec i
vzhledem k cene konfiguracni EEPROM se k tomu prdnul STM32F4 pripojeny
pametovou sbernici a konfigurace se zavadi z SD karty ;-)