OT: test.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červen 9 16:33:24 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 09.06.2017 od Petr Simek:

> Ne, kdyz si nastavim preposlani pomoci forward nebo v aliases
> tak se jmeno odesilatele nezmeni. Nezmeni se ani puvodni adresat
> ve zprave, nova adresa je pouze v hlavicce .

> Takze pokud Franta posle dopis Pepovi a ten bude mit nastaveno
> preposlani na Petra, tak Petr uvidi ve sve schrance dopis od
> Franty Pepovi.

No jasně, tak to funguje prakticky - vizuálně. Ale ve skutečnosti je
to přesně tak, jak píšu já. Sice odesílatel zůstává stejný, ale ve
skutečnosti odešel z jiného serveru. Ze serveru Pepy. Je tam problém.

> To ale neznamena ze si Franta nepreje aby si adresat dopis od nej
> nemohl preposlat na adresu kde si to opravdu cte. Coz nejde .

Pokud si Franta nastaví -all v SPF, pak si to prostě nepřeje. Protože
když může Pepa (pře)posílat maily od Franty, pak může kdokoliv posílat
maily od Franty, no a to je problém, kterému se snaží zabránit záznam
SPF - aby kdokoliv nemohl posílat maily od Franty. Tedy i s tím
omezením, že pak prostě nelze přeposílat.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz