OT: test.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červen 9 15:41:08 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 09.06.2017 od Petr Simek:

> Takze kdyz Franta posle dopis Pepovi a ten bude mit nastavene
> preposlani tak mu ten dopis na novou adresu neprijde od Franty ale
> od Pepy.

No ale tak to přece je. Když má Peta nastaveno nějaké přeposílání,
opravdu ten mail nejde od Franty, ale od Pepy. Nebo ne? A když si
Franta (pomocí SPF) nepřeje, aby maily od něj odesílal nějaký cizí
poštovní server, tak o tom to je.

Když kdokoliv posílá maily, které se tváří jako ode mě, je to problém
daleko větší, než když jednou za čtvrt roku někomu neprojde
přesměrování pošty.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem