OT: test.

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Červen 9 15:38:23 CEST 2017

Dne 9.6.2017 v 15:32 Petr Simek napsal(a):

> Ted na to koukam a pouziva se indetifikator default._domainkey
> TXT zaznam v dane domene . Da se sice pouzit i jiny nazev ale
> pro default key se da postupovat stejnym zpusobem jako u SPF.

Nikoliv, ja treba pouzivam alpha. Neni tam zadna povinnost. Dokonce tech
identifikatoru muze byt vice. Takze mozna trefite 40% domen co maji
default, 55% co maji alpha ("protoze je to v navodu k amavisu") a 5%
uderniku co si tam dali neco jineho.

Disclaimer: Konkretni procentni podily jsem si vymyslel, nemusi
odpovidat vubec nicemu realnemu.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz