OT: test.

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Červen 9 15:25:28 CEST 2017

Dne 9.6.2017 v 15:20 Petr Simek napsal(a):

> U papirove posty kdyz prijde dopis pro adresata ktery se premistil
> tak se taky jen prepise adresat a ne odesilatel. Prece potrebujete
> vedet kdo vam ten dopis opravdu poslal a ne kdo jej preposlal , to
> je v hlavicce.

Papirovou postu do toho netahejte, to je jaksi par desetileti neco
drobatko jineho. Hlavne je tam "pod kontrolou" ten retezec cely. A kdyz
vam prijde bounce, tak vite daleko vice informaci.

> Ano to jsem si hned neuvedomil, ale v nastaveni spamfiltru se za
> platny DKIM davaji kladne body (jako za platne SPF) , takze i to
> je cesta .

Uz taky ne, dneska ma DKIM kdejaka domena zrizena za ucelem spamu. SPF
je primarne ochrana domeny pred cizim zneuzitim. DKIM je nutne minimum
aby ste ve spamu nezustal rovnou.

P.S. Nemotame se drobet v kruhu? Uzavrel bych to s tim, ze svet neni
idealni a je potreba myslet v souvislostech.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz