OT: test.

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Červen 9 14:29:06 CEST 2017

Dne 9.6.2017 v 14:02 Petr Simek napsal(a):

> Prime preposilani posty neni spatne, je to uplne normalni a velmi
> pouzivane. To ze s tim ma problem SPF je chyba SPF navrhu.

Uplne velmi to pouzivane nastesti uz neni, ale bohuzel se to stale
pouziva. Zejmena na archaickych MTA.

Jsem presvedcen, ze by to melo byt vymyceno a melo by dochazet k
prepisovani obalek. Lec zadne vypraveni v podobe RFC jsem k tomu nenasel
(a ani nehledal). Stejne je vam k nicemu, kdyz vam prijde bounce a
netusite od koho je, protoze jste na takovou adresu nic neposilal.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz