[take piatkove nie uplne OT] rychle mcu a HD44780

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 9 14:25:24 CEST 2017

Tak jsem asi měl nějakou smůlu. Ale je fakt, ľe moje peripetie s tím HD jsou
z minulého století a jen z GME. Pokud Vaąich 15 let je posledních 15 let,
tak začíná tak 5 let po mém posledním kontaktu s těmito displeji:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek

>Při srovnání s ILI9341 mi vychází, µe obojí je dobře dostupný standard a v
>obou případech za pár let neseµenu displej se stejnými rozměry a pozicemi,
>takµe se DPS musí mírně předělat.

Pouzivame jeden konkretny HD44780-kompatibilny 16x2 LCD uz asi 15 rokov.
Rozmermi, pinovo atd. 100% kompatibilny sa da kupit v kazdej drogerii
(dokonca aj v obchodoch typu "smisene zbozi" napr. GME) od asi poltucta
vyrobcov, a to vo viacerych farbach a LCD-variantach, ba v poslednom case
aj ako OLED (ten je sice tensi, ale montazne otvory sedia).

Ano, s urcitou namahou sa da vybrat aj taky HD44780-kompatibilny ktory je
rozmermi unikatny a od prave zanikavsieho vyrobcu, ale treba to tak trocha
chciet.

>Ten HD44.. jsem chtěl pouµít víckrát, ale vadilo právě to, µe jsem zjistil,
>µe uµ neseµenu displej který by byl shodný s tím, na který jsem si udělal
>před pár lety knihovnu.

Kniznica sa da urobit jedna jedina, ale treba sa nad tym zamysliet a treba
sa poobzerat, v akych roznych variantach sa tie HD44780-kompatibilne
displeje obvykle vyskytuju. Znova, urcite existuju exoty ktore taka
kniznica nepostihne, ale su to exoty.

>Vµdycky pak nakonec vyhrály 7segment LED:-)

Tak to je urcita istota, to ano, len sa na nich blbo robia slovne napisy
(nie zeby som to uz nebol robil).

Daląí informace o konferenci Hw-list