OT: test.

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Červen 9 14:23:29 CEST 2017

Dne 9.6.2017 v 14:04 Petr Simek napsal(a):

> DKIM taky zajisti ze nikdo nebude nic posilat vasim jmenem - podepsat
> to muze jen ten kdo ma klic k dane domene za zavinacem (coz je obvykle
> vas mailserver). SPF je nadbytecna komplikace.

Ne. Nijak nepoznate, ze domena ma nebo nema DKIM. DKIM funguje presne
naopak, mail ma v sobe identifikator, ktery si v overujete v DNS. Kdezto
SFP je rovnou v TXT zaznamu. DKIM je pritomu schovany
(xxx._domainkey.domena.tld), a pokud ten identifikator neznate, nemuzete
overit ze tam je nebo neni.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek cz>
http://yanek.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz