Protokol na PCO

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Červen 9 13:02:44 CEST 2017

Jabkotronu jsem napsal, ale necekam, ze by mi neco takoveho poskytli...no
nadeje umira naposled.

Co myslite vlastnim datovym prenosem? GSM modul je soucasti alarmu - nemam
jak jinak se dostat k informacim, ktere vi jen alarm. Navic pokud bych to
resil vlastnim datovyum prenosem tak to uz si muzu ten alarm udelat celej
sam...

RV