OT: vypadky internetu UPC

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Červen 8 20:58:55 CEST 2017

Zdravim,
to budou spis 'pragmaticke' duvody:
- analyzator s sebou (nekolik pro nekolik techniku), odbocka na mereni,
... to jsou naklady navic. to nikdo neschvali.
- technici nejsou placeni od rychlosti zasahu, poctu oprav, ale od
hodiny. takze on si v klidu projizdi a 'dela' a ma na to rukolapny dukaz
o 'smysluplnosti' straveneho casu na zasahu.
- uz vidim jak novy technik navrhne manazerovi, at se ty klice oznaci:
jako ty nemas co na praci? (stari technici, co to zavadeli, uz tam nejsou).
navic cim to oznacit? zase dalsi naklady

ano logika veci rika, nejdriv si nabrousim sekyru, ... ale praxe je
jina: nezdrzuj, na to neni cas.
a tak se cas ztraci v poli

:)

   Sam