Budoucnost FPGA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 8 19:13:55 CEST 2017

... no a asi prave preto je v STM32 fullduplex I2S riesene ako dve jednotky
- jedna kombinovana SPI/I2S a druha okliestena I2S-slave-only, hodiny
prepojene niekde v okoli GPIO - pricom ta SPI/I2S, len tak samotna,
kupodivu SPI zvladne aj fullduplex...

(Prepac, ale tomuto sa naozaj nedalo odolat... :-) )

wek