Domovy telefon

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červen 8 12:14:21 CEST 2017

Nedávno jsme si nechali udělat nové domácí telefony od EZSystem.cz pro
72 bytů ve třech domech.
Pan Beneš velmi šikovný, rychlý, jedna reklamace vyřízena obratem.
Pokud vím, tak byl použit původní rozvod. Máme to s kamerou, LCD
monitorem v bytech,
samozamykací zámky u vchodů zůstaly funkční a k odemykání klíčem nám
přibylo odemykání čipem.
Tím snad odpadnou častější opravy zámků. Ty máme pro takový případ
náhradní v kanceláři.
Čipy lze naprogramovat přes programovací čip na dům, na konkrétní byt,
nebo i jako univerzální.
Jsme velmi spokojení.
Jindra Polívka