Profilic USB to serial - asi fake

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 7 18:19:37 CEST 2017

Dobrý den,

asi jsem se stal obětí ochrany Profilic  proti fake čipům.  Zhotovil jsem
zařízení, které obsahuje převodník USB - serial a rozchodil ho pod W7 - 32
bitů home na velkém počítači. Teď bych ale potřeboval, aby to chodilo s
notebookem , který je 64 bitový a má W7 profesional. Driver nejde
nainstalovat, tedy jde, má stejnou verzi jako na velkém počítači, ale
nefunguje. Ve správci zařízení svítí žlutý trojúhelník.
Nejde mi o nějakou úsporu, ale to zařízení je hotové a je v něm málo místa,
abych něco předělával.
Nemáte někdo radu, jak to rozchodit ? T.j kde sehnat driver, který ten
pravděpodobně fake chip zkousne ? Ten převodník je samozřejmě z Ebay...

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com