PIC a vystup na meridlo s nulou uprostred

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červen 7 15:47:20 CEST 2017

Asi jsem starej a blbej, ale co to umí navíc proti tomu kdyby to byl
prostý můstek, kde jednu stranu by tvořil potenciometr a druhou dělič ze
dvou stejných odporů a v úhlopříčce byl měřák?

Martin Záruba