[MECH] Koncove a home spinace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červen 6 21:02:16 CEST 2017

Ano, rozebírali jsme to tu dnes s kolegou, a utloukl mne velice
podobnými argumenty, takže jsem nakonec nic neobjednal.

Proč to řeším jako prioritní - neřeším, vzhledem k dodacím dobám je to
právě až na plánovaný závěr, i když to tak nevypadá. (Máte to stejně?
Podle trackingu to jde z Číny dva týdny, na celnici týden až dva, týden
až dva doručení, z Británie dva? O tom, že se mi zásilky celkem běžně
"ztrácí" v ČR snad ani mluvit nebudu - "úspěšnost" je tak každá čtvrtá...)

Začínají se scházet díly, takže o víkendu snad postavím mechaniku a
začnu se věnovat vlastnímu řízení (ty správné drivery jsou taky ještě
někde v prd... pardon, na poště) - a ty koncáky a nulování jsem chtěl
spíš "z pilnosti", jako něco, co tam ještě nemám :)

Ty koncáky se mi i tak zdají praktické, tím spíš pro člověka, co to nemá
v ruce a je schopnej to nakódovat i za roh (tím spíš, když má tahle
hračka hodně omezené pohyby), takže i když to projedu se zvednutým
vřetenem a do ničeho nenazazím, odnesou to matice. Tomu bych chtěl
zabránit. No a když jsem uvažoval o koncákách, tak to nulování bylo jen
vylepšenou variantou - ovšem máte pravdu v tom, že buď si na tom budu
matlat nějakou kusovku a pak to budu stejně pozicovat ručně, nebo
nějakou malosériovku, a pak se to stejně nastaví ručně na první kus.

Pavel Kutina