pneumaticka hracka do exterieru

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Červen 6 12:12:55 CEST 2017

co linearni servo ?
ale neni tam vzduch a "robustnost" neposoudim .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Tuesday, June 06, 2017 12:09 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: pneumaticka hracka do exterieru

Zdravim,

zacina byt teplo a snazim se dostat syny (6, 9) ven na zahradu.
ale nejradsi by si furt hraly lego (pokud jim nedovolim maincraft) a ted je bavi serie technic, kde jsou pneumaticke pisty, takze si muzou ovladat treba bagr.

premyslel jsem neco podobneho udelat (nebo sehnat?) v robustnejsim provedeni do exterieru.

prvni myslenka:
- z petky udelat zasobnik vzduchu, ktery se bude dofukovat pumpou od kola
- 'pisty' udelat z upravenych injekcnich strikacek (aby jezdily sem i tam)
- rozvody udelat z hadicek od infuzek

a nastal problem:
- z ceho udelat ventily
- mereni tlaku v 'tlakove nadobe' (optional)

nebo existuje neco podobneho?

zbytek konstrukce by bylo nejake lehke drevo, treba poslepovane ustni lzicky (ty drevene spachtlicky, co na doktori strkaji do ust), to uz neni tak podstatne. to se najde kdejaky zbytkovy material, klidne i plasty.

duvodem je zaujmout, at badaji nad tim, jak to funguje (strikacka je idealni - je pruhledna a videt, jak pist jezdi sem a tam a ze tam nesedi nejaci skritkove), at zkouseji kombinovat ty konstrukcni prvky podle sebe, at zjisti nosnost ...
a samozrejmost - nedat za to majland

diky za kazdy napad.

:)

PS: dal jsem radsi OT, i kdyz HW to je, ale neelektricky