Zarovka ala BAY15d

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 6 09:30:56 CEST 2017

Zdravim,

zarovka je zcela urcite s Y - ty stefty na patici ma nesymetricky. Ona
sviti i kdyz se tam da klasicka 21/5W, protoze to 21W vlakno funguje jako
stazeci odpor. S barvama neni problem - ty svetla maji probarvene kryty
podle spravne barvy. Sviti a vypada to asi takto:

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/pozicni.jpg

Ja bych se asi na to i vyprdnul a dal tam tyhle zarovky, ale preci jen budu
se snazit setrit kazdej watik a ty pozicni svetla muzou teoreticky svitit
celou noc.

Vymenit patici neni mozne, jelikoz je soucasti vnejsi casti svitilny:

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/pozicni_patice.jpg

bohuzel je to spatne vyfoceno - patice ma po obvodu orientovany talirek
(ruzne vyrezy), ktery se nasroubuje do plastoveho bajonetu.

nakonec jsem dospel k takovemu kompromisnimu reseni - respektive rychlemu -
koupim nekde za cca 70Kc LED do G4 :

https://www.alza.cz/emos-classic-2w-led-g4-4100k-d4596042.htm?catid=18856908

vezmu tu 21/5W zarovku - vydlabu banku a do zbyle patice zaletuju tu G4
zarovku - casem treba udelam vlastni plosnak s barevnyma ledkama

RV