Zarovka ala BAY15d

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Červen 5 19:56:57 CEST 2017

V anglii jsem se s tím setkal, v lustrech. Tam to bylo tak, že "okolo"
byl žlutozelený a na pinech fáze a nula.
Mimochodem - dost peklo, většina žárovek se začala po chvíli protáčet a
zkratovala ty dvě packy.

Ta tvoje žárovka asi není BAY15D, ale "BA15D DC Marine"
Rozdíl mezi BA15D a BAY15D je v tom, že Y má ten držící pindík na každé
straně jinak vysoko, zatímco bez Y je má stejně vysoko. To slovo
"marine" z nich dělá to, že mají kroužek izolační a piny živé.

Docela hezké popisky třeba zde:
http://www.ebay.com/itm/2x-Warm-White-BA15D-24-LED-Boat-Navigati-Light-Bulb-12v-1004-1076-1130-1142-1176-/252058733920

(A to je i ta žárovka co hledáš - DC Marine BA15D 12V)
Pochopitelně u vláknové je jedno jak jí zašroubuješ, u ledkové to jedno
není.