OT: 3D kreslitko pro nesiky

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Červen 5 16:07:20 CEST 2017

Konstrukce typu "chci kvádr RST na souřadnicích XYZ s rotací ABC" se
už fakt nepoužívají, to je čirý masochismus :-) Nechte si od někoho
ukázat jak se dělá s tím Sketchupem, je to na 10 minut a uvidíte, že
je to řádově jednodušší než skládání z geometrických primitiv. Sám
byste se s tím zbytečně mořil hodiny a dny, i když i tak se na to dá
přijít. A jestli vám přeci jenom nevyhoví ten Sketchup, zkuste Fusion
360. Je to cloudová aplikace, pro vaše účely je zdarma. Na rozdíl od
Sketchupu má plnohodnotný strom historie, jinými slovy je to více pro
"techniky" a méně pro "umělce" než sketchup :-) Ale taky je lepší
vidět jak na to než marně zkoušet (na trubce je spousta videí).

Aleš Procháska