TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Červen 5 15:39:35 CEST 2017

Neznam tuto konkretni realitku ale bohuzel znam dost jinych ktere mohu silne
nedoporucit. Posledni negativni zkusenost byla s pronajmem pres Maxima
reality.
Rozdil mezi malymi a velkymi firmami je zejmena v urovni jejich pravnich
oddeleni - u tech malych je castym jevem nizka uroven smluv ktere casto
obsahuji nesmysly a upravy odporujici zakonum nebo realnemu stavu veci coz
lze pricitat neznalosti veci, zatimco u velkych znacek jsou smlouvy veskera
rizika ve smlouvach velmi dobre osetrena. Velmi dobre s ohledem na
vymahatelnost provizi bez ohledu na kvalitu (ne)odvedene prace, nikoliv tak
aby skutecne chranila rizika pro vsechny tri strany obchodu.

Jedine co lze doporucit je kazdou smlouvu nebo dohodu pred odsouhlasenim
nechat proverit pravnikem, idealne takovym ktery se na nemovitosti
specializuje.
Pokud je to nemovitost nalezajici se v Praze je situace o dost jednodussi -
na trhu nejsou volne byty takze prodavajici ma silnou pozici k jednani.

Konkurence na tomto trhu bohuzel realne neexistuje, alespon ne takova co by
vedla ke zlepsovani sluzeb. Nemovitost clovek koupi / proda parkrat za
zivot, takze jestli napaleny klient za dvacet let neprijde znovu nehraje moc
roli.

V.
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------