superOT: Dia Remedium

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 5 12:19:32 CEST 2017

Cukrovka 1. typu je neliecitelna (aspon zatial) a vznika vacsinou uz v mladom veku (pred mesiacom ju dostal synov spoluziak 7r)
2. typu vznika casto ako nasledok obezity (nadvahy) a sedaveho stylu zivota. Tuto je mozne niekedy uplne vyliecit schudnutim,
sportovanim a zdravou vyzivou avsak ziadne zazracne medikamenty neexistuju. Pokial sa neurobia uvedene zmeny uzivanie tabletiek
stimuluje slinivku k zvysenej produkcii inzulinu  co ma za nasledok ze sa slinivka  rokmi vycerpa a prechadza do cukrovky 1. typu.
Pred dvomi tyzdnami sme tu mali podobnu OT debatu. Snad sa nam kolega JP pochvali ci nejak pokrocil :) Ked som pred rokmi zacinal
tak to bolo v zmysle dnes sa este napakujem a zacinam od zajtra, od pondelka,  od prveho, od noveho roku - no takych terminov od vtedy uz bolo
Minuly rok je to uz 4 krat co som musel zacat nieco so sebou robit. Tlak sa vratil do normalu, krvne testy ako za mladi, skratka ziadne negativa.
Ale z pohladu pohodlia je to rovnaka otrava - ci uzivat tabletky alebo si davat pozor na to co zjem, skratka dozivotna diagnoza.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Monday, June 05, 2017 11:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: superOT: Dia Remedium

 5.6.2017, 11:18:02

 Citace z webu:
"Cukrovka typu 1 a typu 2 začala vo všetkých prípadoch v priebehu
3 týždňov ustupovať, zatiaľ čo iní pacienti sa vyliečili po 4 týždňoch.
Žiadny iný dostupný spôsob liečby nie je tak účinný."

Zkusenosti ze <sub>, ani z cukrovkou nemam zadne, ale IMHO, i jen minimalni znalosti toho, co je cukrovka, by kazdemu soudnemu cloveku, mely dostacovat k tomu, aby <sub>, po precteni vyse uvedeneho, zaradil do kategorie, v lepsim pripade sarlatanstvi, v horsim podvodu prosteho.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz