TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Červen 5 12:18:59 CEST 2017

Realita je taková, že realitka si VŽDY přijde na své.

Přičemž realitkou může být jakýkoli Franta, klidně bez vzdělání v oboru,
protože činnost RK není legislativně nijak upravena.

Také jsem na to jednou dojel, z RK ty peníze pak už nikdo zpátky nedostane
(koupě nemovitosti a odstoupení od kupní smlouvy).

Doporučuji se na všechny RK vykašlat, pověřit známého nebo rovnou právníka,
který vám za zlomek ceny provize poskytne mnohem lepší a kvalitnější služby.

--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: David Belohrad <david na belohrad.ch>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 6. 2017 12:11:23
Předmět: RE: TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?
"Panove diky za vsechny rady. Zprostredkovatelskou smlouvu jsme v podstate
museli (museli ve smyslu, ze jsme nevideli jiny zpusob jak prodat v remote-
modu) podepsat, a to exkluzivni. S tim, ze zijeme v cizine se to resit neda
nijak jednoduseji. Velmi dekuji predevsim Tomu Meinlschmidtovi a Tomáši
Koželuhovi za poskytnuti cennych rad. Zvlaste pak za tu mestskou smlouvu.
Ted jsem se dostal k porovnani toho, co nam davaji podepsat a co podepsalo
mesto. Ve smlouvach jsou drobne, ale velice podstatne rozdily. Hlavne v tom,
ze v te nasi vubec neni definovane, kdy ma MMR narok na provizi, a take to,
ze po zajemci chteji, aby slozil bankovni uhradu na ucet MM reality a
pouziji na uhradu provize. Tohle je naprosto neprijatelne pro nas, a
predpokladam, ze i pro zajemce. Kdyz se na to tak divam, tak ta smlouva je
vyhodna akorat pro MMR, kteri si vzdy prijdou na sve, aniz by k nejakemu
obchodu vubec muselo dojit.

Ja nechci nijak filosofovat, ale naprosto naivne jsem si myslel, ze kdyz
pujdeme k realitce, tak se o tyhle veci nemusime starat. Dopadlo to tak, ze
po nich musime kontrolovat _uplne vsechno_ a nemame zadne zaruky, ze se dilo
povede. To je dost smutne. Kdybychom byli v CR, tak to pres realitku
rozhodne neresim.

.d.