superOT: Dia Remedium

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 5 10:23:00 CEST 2017

Bohužel patřím mezi ty, co již oběhli dost koleček po doktorech a výsledek
stále není uspokojivý.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Mraz
Připomínáte mi jednoho kamaráda, který dostal zápal plic a v hospodě se
ptal, jak ho léčit. Dostal vcelku rozumnou radu aby zašel k lékaři.
Jenže on měl svou hlavu, prohlásil, že nebude jíst žádnou chemii a léčil
se čistě přírodními prostředky jako je slivovice a rum. Pohřeb měl
vcelku důstojný.

Mrazík