TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červen 5 09:12:28 CEST 2017

To je jednoduché. Nepřistoupí. Oni fungují především na tom principu, že
ať to dopadne jakkoli, své dostanou. Pokud jim to narušíte, jste pro ně
nevýhodný. Podobně fungují různé stavební firmy, které si do smlouvy se
subdodavatelem dají různé zádržné, penále i když není  problém z viny
subdodavatele nebo úhradu až po dodání celého díla, což subdodavatel
nemůže ovlivnit.

Je to něco podobného jako internetové servery, které slibují, že budou
dodávat zákazníky. Ale vždy chtějí zaplatit paušál (v lepším případě
kredit) předem. A pak možná někoho dodají. Zda dojde k realizaci a zda
zákazník zaplatí (jen tak to pro Vás mělo smysl) je nezajímá. Jakmile
řeknete, že ano, ale formou provize (často zřetelně vyšší) z UHRAZENÉ
práce, jdou od toho. Prostě nejdou do jakéhokoli rizika. To má zůstat Vám.

Martin Záruba