TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Červen 4 21:14:42 CEST 2017

Zdravim, predem se omlouvam, hazu si popel na hlavu a odchazim kanalem za zvoleny $subj.

Potreboval bych vedet, jestli nekdo z vas tady neprodaval nejakou nemovitost pres MM reality. Sehnali nam zajemce a nyni nam davaji podepsat smlouvu, ktera se jmenuje 'smlouva o podminkach koupe nemovitosti a poskytovani sluzeb'. Nejak se mi tam nezda spousta veci a tak jsem se chtel zeptat, jesti ...nahodou... nekdo nema s nimi podepsanou tu samou vec a nebyl by ochotny mi ji oscanovat (samozrejme se zacernenymi udaji), abych ji mohl porovnat.

diky
.d.

prosim, zadny flame o tom, proc jsme sli pres realitku a proc zrovna tuhle :) prodavat neco v remote-rezimu neni nejjednodussi ...