sabotaz na piatok

Neděle Červen 4 14:18:55 CEST 2017

Nebo jde prostě o to, že jazyk je živý a nějak se vyvíjí. Imbus se
vyslovuje líp než inbus. Navíc i když řeknete inbus, může to znít jako
imbus.

Říkáte bleskosvod nebo hromosvod? Říkáte led dioda nebo le dioda?
Říkáte flash disk a SSD disk, přestože ani jedno žádný disk (= kotouč)
neobsahuje? Atd.

P.K.