Re: Nová laserovka vhodná pro výrobu DPS

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 2 23:10:55 CEST 2017

Litr toluenu stojí pod 100 Kč (pod 4 E). Pro nafetování 1dm2 stačí
s velkou rezervou 1ml (tedy nákladově 0.10 Kč a kousek toaletního
papíru, do kterého to nechám nasát).

A i na té laserovce která (jak píšete) to umí i bez pomoci bude
výsledek lepší, tj. klidně můžu svítit déle bez nebezpečí podsvícení,
tj. nemusím tak striktně dodržovat technologickou kázeň.

A hlavně za tu naprosto zanedbatelnou cenu dodatečného spotřebního
materiálu a za 2-5 minut zdržení (bezobslužného) dostanu výhodu,
že nemusím řešit koupi zrovna té konkrétní tiskárny s konkrétním
originálním tonerem, ale vyhoví mnohem širší škála výrobků.
A to se vyplatí, jak by řekl Horst Fuchs.

PL