RE: Nová laserovka vhodná pro výrobu DPS

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pátek Červen 2 11:14:12 CEST 2017

Tisknout 2x přes sebe jsem kdysi také praktikoval, ovšem na předlohy třeba
15x10cm (prostě větší kousky) to byl porod to slícovat k sobě.

Navíc to mělo jednu slabinu v podobě poletujícího prachu, který se strašně
rád nashromažďoval mezi fóliemi a při osvícení se mi velmi často stávalo, že
cesta byla přerušená, u některých prototypových desek jsem to dohledával -
samozřejmě až při zapájeném výrobku ;-) velmi dlouho, než jsem přišel na to,
proč něco nefunguje.

Největší problém byl při oboustranné DPS, kdy 4 fólie "ne"slícované a s
prachem nadělaly dost velkou paseku a zlost mě přivedla k tomu, tisknout
jinak. Ve firmě jsme měli právě Xerox 6605 a při prvním tisku bylo vše
vyřešeno. Neříkám, že je všespásná, ale na prototypové DPS je naprosto super
a tisk na jednu fólii je velmi kvalitní.

R.