RE: Nová laserovka vhodná pro výrobu DPS

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pátek Červen 2 09:02:06 CEST 2017

Na tisk klišé pro DPS používám Xerox 6605 a dosahuji s tím výborné kvality
pro šířku spoje 0,2mm.

Tisknu na fólie pro laserovky od RAYFILM model R0310.1123A a nemám zapotřebí
to dále fetovat acetonem...

S tímto postupem jsem zvládl jednotky stovek DPS během 2 let.

Chápu, že XEROX 6605 je na takovéto domací tisknutí trochu moc, ale je to
jediná tiskárna s výbornými vlastnostmi pro tisk. Canon, HP mi dělali velmi
velká zrna