[MECH] Obrabeci postupy?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Červen 2 06:38:24 CEST 2017

Zdravim,

je hodne prestaveb na CNC, ktere jsou nabizeny i komercne, ma to ale ...
. Pokud do bezneho stroje napriklad date presnejsi domecky, kul srouby,
tak vysledek je treba ten, ze to ani nenamontujete. Plochy nejsou rovne,
kolme, ... . Pokud je nechate zafrezovat nebo nekdo podlozkovat, tak
zase vsechny ty razy dostanou ty kulicky, protoze ostatni plochy nejsou
rovne a je tam vule. Nekdy je lepe tam nechat trapez a seridit vuli
trapezu ci postupovat jen velmi obezretne.

Jsem zastancem jak asi vy lepe nez to delat rucne a taky pridavam ten
stroj pouzivat a ne se stat otrokem prestavby.

Jirka