Revize - co je divneho

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 1 14:27:30 CEST 2017

Tak dneska bylo pokracovani...prijel znovu premerit co minule nebylo mozne
zmerit.

Podstrcili jsme mu asi tri veci, ktere minule neprosly s tim, ze je
technici vyfoukali a dotahli. No samozrejme vsechno proslo bez problemu.

Me s nim zakazali mluvit hned po tom co si na me stezoval, kdyz jsem si
nechal popsat jak meril ten izolacni odpor a odpor chranneho vodice a rekl
jsem mu jestli se nezblaznil. Vyzhavil se tak, ze mi zacal tykat. ;-)

Co s tim bude delat vedeni netusim...uz se msti i na nasich dalsich
provozech.