Zahajeni vyvoje elektroniky ve firme ktera je zabehnuta v jine oblasti

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červenec 27 15:18:42 CEST 2017

Na toto by bylo vhodné použít opensource ERP Odoo. https://www.odoo.com/

Tam lze definovat produkt pomocí podproduktů a kusovníků a výrobních
procesů. Při požadavcích na výrobu se generují požadavky na zásobování,
ze kterých lze generovat objednávky. Zmetky a tráty při výrobě lze také
evidovat.

Při pokusném nasazení to funguje skvěle, ale reálné nasazení vyžaduje
kázeň. U mne to vždy dojede na časovou tíseň (není čas udělat příjemky,
upravit kusovník ...), kdy rozhodím reálný stav vůči Odoo.

Pokud byste to chtěl zkusit, nemám problém se podělit o zkušenosti.

Oja