Re: Malý CNC laser - bylo OT protifazova hw-listovica

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 15:16:31 CEST 2017

Na běžci toho jediného potenciometru co tam je musí být 8-násobek
napětí, které má být při max. proudu na měřicích odporech.
Pro tak malý stroj a malé motory bude stačit kolem 0.5A, tak pokud tam
máte měřicí odpory 0.1R, tak nastavit kolem 0.4V.

PL