Re: Malý CNC laser - bylo OT protifazova hw-listovica

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 27 14:51:30 CEST 2017

Ano, čínský pan Fuk Ju říkal, že je to 450nm.

Tím snížením napětí jsem se snažil trochu eliminovat teplotu, kterou ty
motory mají. Nějak se mi nedaří se domluvit s omezovačem proudu na těch
A4988 a ani jsem se nedostal k nějakému popisu, který bych pochopil.