Re: Záložní zdroj kotle z 18650 článků

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Červenec 27 06:32:22 CEST 2017

Kotel mám několikrát výkonnější, než je tepelná ztráta domu, topí se do AKU
nádrže a z ní se pak dům vytápí po zbytek doby kdy kotel nejede.
Takže 3 až 5h postupně přikládám, kotel jede naplno, samotížkou to
nepojede, protože ten výkon by se nestačil odvést z kotle do AKU.
Potřebuji pokrýt výpadek právě ve stavu, kdy je kotel plně roztopený, aby
se zbytečně nouzově nevychlazoval vodou.
Jako ano, souběžně se snažím oživit nějaké NiCd elektrolytové baterie
výměnou louhu, uvidím, co to přinese.
Zdroj starších 12V Pb akumulátorů nemám a taktéž nechci kupovat nový za
velký peníz a s rizikem, že třeba brzy "odejde".
Zaujalo mě, že Elon Musk taky používá Li-Ion články velikost 18650, nějaké
Panasonic jsem od číňana nakoupil, ta kapacita tam skutečně je, dolar klesá
a takovýto akublok je opravitelný, rozšiřitelný, má nízké samovybíjení.
Takže jeden 150Wh blok si zkusmo vyrobím a uvidím jaké budou zkušenosti.
K.