Zahajeni vyvoje elektroniky ve firme ktera je zabehnuta v jine oblasti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 26 14:44:34 CEST 2017

Myslím, že je vhodné zohlednit i to, že nejběžnější součástky (tedy ty,
kterých
je na desce nejvíc - R, C atd.) stojí na cívce kolem 0.10 Kč/ks.
Minuta práce zaměstnance stojí 3 Kč nebo spíš víc.

PL